Πόλεμος δια αντιπροσώπου







Όχι αυτό δεν θα είναι ένα ακόμα πολιτικό,γεωπολιτικό η φιλοσοφικής φύσεως άρθρο μου.Αυτό είναι μια μικρή πραγματική ιστορία,για το που μπορεί να φτάσει η ανθρώπινη μικρότητα.Αν και δεν μου αρέσουν τα ξεκατινιάσματα και μάλιστα σε δημόσια θέα,θα αναφερθώ όσο μπορώ με τέτοιο τρόπο,ώστε να μην αποκαλύψω τα πρόσωπα που εμπλέκονται,εκτός απο τον εαυτό μου.Θα αρχίσω μια αφήγηση στο Β' Ενικό πρόσωπο,ώστε να διευκολύνει τον σκοπό μου αυτό.

Μιλάω σε εσένα.Σε εσένα που παριστάνεις τον συγγραφέα,τον σπουδαίο και τον επιτυχημένο.Κάποτε οι δρόμοι μας μπορεί να χώρισαν αλλά μιας και κάποτε με αποκαλούσες αδερφό,θα σε αποκαλέσω και εσένα έτσι.Όχι γιατί ήσουν είσαι η θα είσαι,αλλά απλά για να σου ανταπωδώσω τον χαρακτηρισμό που κάποτε δήθεν "τιμητικά" μου απέδιδες.

Άκου λοιπόν αδερφέ μου.Εγώ που μπορεί να μην κάνω την τόσο καλή και επιτυχημένη ζωή που κάνεις εσύ και που καμαρώνεις δώθε κείθε πως έχεις.Μπορεί για σένα να είμαι ένας ακόμα τεμπέλης απο τα 10.000.000 που ζούν σε αυτή την μαύρη τρύπα της Ευρώπης(που εσύ και οι όμοιοι σου την αποκαλείτε) και οι οποίοι τρώνε απο τα λεφτά που δίνεις εσύ,ως πολίτης πλέον μιας "ανεπτυγμένης" και "πολιτισμένης" χώρας που σε βοήθησε να ξεδιπλώσεις τα "ταλέντα" σου.Μπορεί ακόμα και σήμερα να πολεμάω με δαίμονες απο το παρελθόν,πολλοί εκ των οποίων με περίμεναν πρίν κάν γεννηθώ και τους οποίους ποτέ σου δεν κατάλαβες η θέλησες να καταλάβεις.Ακόμα αν θέλω να είμαι δίκαιος πολεμάω με λάθη μου παλιά,μιας και έτυχε σε εμένα να πρέπει να τιμωρηθω σαν άλλος Γιάννης Αγιάννης  στα "κάτεργα",για ένα καρβέλι ψωμί.Δεν θα σε κουράσω περισσότερο με αυτά,άλλωστε για σένα ήταν πάντα ψιλά γράμματα.

Άκου αδερφέ μου όμως,πως τα χρόνια εκείνα που κάναμε παρέα και ονειρευόμασταν έναν καλύτερο κόσμο περάσαμε καλές και κακές στιγμές.Με τα πολλά αδερφέ μου δεν μου άφησες άλλη επιλογή απο το να ξεκόψω την φιλία αυτή,η οποία δυστυχώς μετατράπηκε ως καταχρηστική είς βάρος μου.
Ναί,αδερφέ μου είπα λόγια κακά,όπως άλλωστε είπες και εσύ σε όσους ρωτούσαν τι έγινε,αλλά μετά απο σύντομο διάστημα,τα πήρα πίσω και αποφάσισα απο εκείνη την αδερφική φιλία μας,να κρατήσω μόνο τις καλές στιγμές,της φοιτητικής μας νιότης.Και έτσι πορεύτηκα.

Δεν ξέρω για σένα αδερφέ μου.Μπορείς να πείς οτι θές για μένα,όπως και άλλωστε έκανες.Έχεις κάθε δικαιώμα να το κάνεις.Δεν θα σε κατηγορίσω ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος,άσχετα αν στέκουν η όχι οι κατηγορίες που μου προσάπτεις.Αυτό όμως αδερφέ μου που δεν μπορώ να συγχωρήσω,είναι η θρασυδειλία,το χειρότερος είδος "ανθρώπινης" συμπεριφοράς.

Γιατί αδερφέ μου είναι άλλο πράγμα να με χτυπάς εσύ ο ίδιος και άλλο απο δειλία και κακεντρέχεια να χρησιμοποιείς "δορυφόρους" για να το πετυχείς,μέσω της "συγγραφικής"(ο Θεός να την κάνει οδού).Κανείς δεν θα σου έλεγε τίποτα αν προσπαθούσες εσύ ο ίδιος να γράψεις τα ψέμματα σου για μένα.Δεν σου λέω πως δεν θα ηταν κακεντρέχεια αλλά τουλάχιστον θα ηταν αντρίκιο,κάτι που στην γλώσσα σου(μητρική και μη)δεν φαίνεται να σημαίνει κάτι.

Αλλά δεν θα επεκταθώ άλλο αδερφέ μου σε αυτά.Ο καθένας άλλωστε μέσα του ξέρει καλά τι αξίζει,στην ουσία μόνος αυτός ξέρει.

Αλλά αδερφέ μου να ξεπέσεις τόσο πολύ η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα ποτέ.Ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς τα χρόνια που πέρασαν.Και εντάξει θέλησες δια αντιπροσώπου να με διαβάλεις.Δεν βρήκες έστω κάποιον με ένα (πολύ)υποτυπώδες συγγραφικό ταλέντο.Τόσο ξέπεσες που βρήκες άλλον ένα ποιητή/λιβελογράφο της πεντάρας να κάνει αυτή την δουλειά;Η μήπως πέρνεις ως σημείο αναφοράς το δικό σου "ταλέντο" για αυτό και η επιλογή αυτή;

Κρίμα αδερφέ μου,πολύ κρίμα δεν κάνεις κακό μόνο σε εμένα,αλλά και στους "φίλους" που με αυτά που κάνουν δεν εκθέτουν μόνο εσένα αλλά και τον εαυτό τους.

Και άκου και αυτό αδερφέ μου.Με το να με διαβάλεις δια αντιπροσώπου χρόνια ολόκληρα,μετά το πέρας της "φιλίας" μας,μάλλον αφήνεις να εννοηθεί,πως η "επιτυχία" σου που διαδίδεις στους γύρω σου δεν σε έχει κάνει ευτυχισμένο.Αν πράγματι τόσο πολύ φτιαγμένος έγινες γιατί ασχολείσαι μαζί μου;Και μάλιστα την στιγμή που δεν σου έδωσα αφορμή;Κάτι δεν πάει καλά.Μάλλον κάτι σε πονάει ακόμα απο έναν απο τους 10.000.000 που αποκαλείς χαραμοφαϊδες.Το τι είναι αυτό,δεν θα το ψάξω,δεν είναι δική μου δουλειά αδερφέ μου,άλλωστε τι θα γίνουν οι ψυχίατροι κλέφτες;Όμως μαντεύω τι είναι αυτό που σε πονάει και ακόμα βασανίζεσαι μαζί μου.

Και αυτό αδερφέ μου,είναι πως πολλά έπαθα στην ζωή μου,αλλά την τιμή και την αξιοπρέπεια δεν μου την έθιξε κανείς.Είμαι με το κεφάλι ψιλά και αντικρύζω τον ήλιο και την κοινωνία.Και ο Θεός να μου δίνει δύναμη να συνεχίσω ανάλογα.Γιατί τι να το κάνω να είμαι "επιτυχημένος" και να χέζω και να κατουράω,εκεί που κάποτε έγλυφα;Να βρίζω μια χώρα,που με όλα τα χάλια της με μόρφωσε και μου έδωσε όλα τα πρόνομια που μου αναλογούσαν.Μια χώρα που όσο ήσουν εδώ είχες όνειρα εδαφικής επέκτασης της,(όντας μισός δικός μας) και όταν έφυγες την διέβαλες παντού.

Ακριβώς αδερφέ μου δεν υπήρξα σαν και εσένα,ευκαιριατζής κοινώς οπορτούνα,όπως πάντοτε εσύ ήσουν.Και δεν είδα τους ανθρώπους ως υποψήφια θύματα για να τα απομυζίσω υλικά,αλλά και συναισθηματικά.Ίσως μάλλον για αυτό δεν μπόρεσα να γίνω "πετυχημένος" σαν και εσένα.

Αλλά αδερφέ μου μεταξύ μας,να την χέσω τέτοια επιτυχημενιά.

Αυτά τα ολίγα πολλά είχα να σου πώ αδερφέ μου.Ελπίζω να αναλογιστείς τα όσα έγραψα και να καταλάβεις πως αυτό δεν οδηγεί πουθενά και χαμένος μόνο εσύ θα βγείς αν συνεχίσεις να το τραβάς.
Παρόλα αυτά σου εύχομαι ολόψυχα υγεία,ευτυχία πρόοδο και ο νεός χρόνος να σου φέρει και καλύτερα μυαλά.

Μάριος "Μάθιου"Ιωσηφίδης

Υ:Γ:Και όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν...

Σχόλια

  1. Καλημέρα.

    Εκ' των διαχειριστών του site μπολ φυστίκια, ενημερώνουμε πως το λογοτεχνικό πόνημα με τίτλο "Ο Μάθιου", https://peanutsbowl.com/2019/06/13/%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%82/ , αποτελεί έργο φίλου και συνεργάτη μας και δεν σχετίζεται με καμία εμπειρία που μπορεί να έχει ζήσει ή να φαντάζεται ο αρθρογράφος του εθνικιστικού βλογκ με τίτλο "maninhighcastle".

    Προτείνουμε επομένως πολύ ευγενικά, να κατέβει το κείμενο που ανέβασες εδώ μιας και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα (δεχόμαστε ότι έκανες λάθος) και να ανέβει στη θέση του ένα άλλο κείμενο που θα ζητάς συγνώμη για την επίθεση που κάνεις στο πρόσωπο της ιστορίας και επίσης στον δημιουργό που συνεργάστηκε με το μπολ φυστίκια. Τα γούστα στη λογοτεχνία και στην ποιότητα της είναι είναι σεβαστά αλλά δεν μας αφορούν. Όπως δεν μας αφορούν τα προβλήματα στις φιλικές σου σχέσεις.

    Καλή δύναμη και καλούς ψυχιάτρους.

    φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,
      ο διαχειριστής του εθνικιστικού blog απαντάει πως δεν θα σβήσει τίποτα και ούτε θα ανεβάσει κατα παραγγελεία κανένα άρθρο απο όσους δεν σέβονται την ελευθερία του λόγου και που νομίζουν πως μπορούν να λοιδωρούν άνανδρα ανθρώπους χωρίς να έχουν αντίλογο.Και μιας και τόσο σας ενδιαφέρει η δεοντολογία,δεν έγραψα πουθενά την προέλευση της πηγής του συγγραφικού "πονήματος" σας,ούτε το blog oύτε τον δημιουργό.Όπως και εγώ δεν ζήτησα να κατέβει τίποτα,το ίδιο θα κάνετε και εσείς.
      Ο εθνικιστής διαχειριστής και το blog του εύχονται ολόψυχα Καλή Χρονιά και Καλά μυαλά σε κάθε λογής μπόλ με (σάπια)φυστικία.Και θα το κάνει επώνυμα και όχι κρυμμένος πίσω απο ψευδώνυμα και γράμματα της αλφαβήτου. Μάριος Μαθιός Ιωσηφίδης

      Διαγραφή
    2. Πράξε όπως θεωρείς καλύτερα για σένα. Εγώ σου απάντησα σε διαδικαστικά πράγματα, για τα οποία δε χρειάζεσαι το όνομα μου. Δηλαδή στα εξής: α) δεν υπάρχει πουθενά καμία επίθεση προς το μέρος σου, ειδικά στο site μας, μιας και συζητάμε με τους δημιουργούς πριν ανέβει οτιδήποτε β) απ' τη στιγμή που δεν υπάρχει καμία επίθεση προς το μέρος σου, όλο το κείμενο σου είναι προσβλητικό και ψευδές και δεν μπορούμε να στηρίξουμε σε καμία περίπτωση τέτοιες ψευδείς αναφορές.

      Σε περίπτωση που δεν καταλήξεις στο μαύρο κρίνο, ελπίζουμε ειλικρινά να επισκεφτείς κάποιον γιατρό, κάτι το οποίο δε θεωρούμε προσβλητικό να στο πούμε διότι είμαστε εναντίον του στίγματος στους ψυχικά ασθενείς και υποστηρίζουμε το αναφαίρετο δικαίωμα τους σε δωρεάν δημόσια περίθαλψη.

      καλή τύχη

      φ.

      Διαγραφή
    3. Να υπενθυμίσω πως δεν ήμουν εγώ αυτός που απαίτησε να κατέβει το άρθρο και ούτε ανέφερα το 'ιστολόγιο΄σας.Όποιος όμως έχει την μύγα μυγιάζεται.Δεν θα πάω κάτι άλλο.Η μόνη περίπτωση που θα σκεφτώ να κατεβάσω το άρθρο είναι να γράψετε στο δικός σας άρθρο βεβαίωση πως το παραπάνω αποτελεί προϊον φαντασίας και δεν είχε σκοπό με ύπουλο τρόπο να χτυπήσει κανέναν.Όσον αφορά τα περί Μαύρου Κρίνου,τα επιστρέφω ατόφια πίσω.Το ίδιο και όσον αφορά τον ψυχίατρο.Αν κάποιος τον χρειάζεται περισσότερο είναι άνθρωποι με το δικό σας χαρακτήρα και μυαλό.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα σας,
      Προσβλητικό για μένα ας πούμε είναι η ύπαρξη της σελίδας σας''ΜΠΟΛ ΦΥΣΤΊΚΙΑ'', και το γεγονός ότι έχετε θράσος και μιλάτε για άτομα που δεν γνωρίζετε αλλά κακώς χρησιμοποιείτε στα άρθρα σας .
      Δε νομίζω το άρθρο να αναφέρει πουθενά κάποιο στοιχείο που να συνδέεται με πραγματικά πρόσωπα βέβαια όποιος έχει τη μύγα .........
      Έτσι και εγώ που δυστυχώς διάβασα τα άρθρα του τρομερού σας αρθρογράφου θα σας ζητήσω ευγενικά να είστε πιο προσεχτικοί στη διαλογή των αρθρογράφων σας αλλά βέβαια δεν απευθύνομαι και σε καμία σοβαρή σελίδα .Τώρα αν ο φίλος σας θίχτηκε, ας πρόσεχε θα πω για μην χυδαιολογήσω .Το συγνώμη μάλλον θα πρέπει να έρθει από τη δική σας τη σελίδα,αρχικά που υπάρχει και κατά δεύτερον που με τόσο θράσος και αναίδεια αναφέρεστε σε πρόσωπα ΥΠΑΡΚΤΑ .
      Έτσι με τη σειρά μου να σας ευχηθώ τώρα που αλλάζει ο χρόνος,μέρες που είναι μια βόλτα στη μπανιέρα.Επίσης σας συμβουλεύω να αλλάξετε τον ντίλερ σας γιατί αυτά που παίρνετε είναι ληγμένα όπως και ο τρόπος σκέψης σας
      ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ.
      ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ''ΜΠΟΛ ΦΥΣΤΙΚΙΑ''


      Διαγραφή
  3. nazistakia to megalo israel tha sas tsakisei ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού φάς την φασολάδα σου η μετά;

      Διαγραφή
    2. Η επανάσταση καλέ μου δεν έρχεται με μπάφους και αλκοολ .
      όσο για το ''ναζιστάκια'' τόσο γελοιος είσαι.
      Το Ισραήλ εν τω μεταξύ ΑΣΧΕΤΟ μπαγλαμά

      Διαγραφή
  4. . Φασίστες, κατά φαντασίαν λογοτέχνες, πρωην κουκουεδες, επιτυχημένοι leaders ειρήνη υμιν μέρες που είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιρήνη σε όλο τον κόσμο!!!!Ωραίο το nickname σου!!!!

      Διαγραφή
    2. ωρεος ψολαρά μου, μπράβο,!

      Διαγραφή
    3. Θα προσέχεις πως μιλάς εδώ μέσα.Τα ψωλαρά μου και λοιποί χαρακτηρισμοί στα μπλόγκ που τους εκφράζουν.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά όλα τα σχόλια αρκεί να γίνονται με κόσμιο τρόπο.Οποιοσδήποτε δεν ακολουθήσει τον μοναδικό αυτό κανόνα,θα δεί τα σχόλια του να διαγράφονται.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναμνήσεις απο την ΚΝΕ:Η δράση κορυφώνεται

Αναμνήσεις απο την ΚΝΕ:Οι άσκαστες Ναπάλμ του Γράμμου

Αναμνήσεις απο την ΚΝΕ:Δεν είναι στραβός ο γυαλός σύντροφοι,στραβά αρμενίζουμε....