Ο άνθρωπος στο ψηλό κάστρο επιστρέφει






Πολλοί θα αναρωτήθηκαν τι απέγινε εκείνος ο βαρεμένος με εκείνες τις περίεργες δημοσιεύσεις;
Πέρασαν 4 μήνες και δεν ανέβασε τίποτα καινούργιο.Συμφωνία Πρεσπών,νίκη του συριακού λαού,κατρακύλα ΣΥΡΙΖΑ,πλημμύρες και φωτιές και αυτός δεν έχει σχολιάσει κάτι.
Λοιπόν ο άνθρωπος στο ψηλό κάστρο,μέσα στους τέσσερις αυτούς μήνες είχε πολλές ατυχίες και δυσκολίες.Αρχής γενομένης απο της κλοπής του φορητού του υπολογιστή,στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα,απο κάποιον απο τους δεκάδες χιλιάδες 'επενδυτές' που οι κυβερνήσεις μας έχουν φέρει σε συνεργασία με την Ε.Ε με σκοπό την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας,
ενώ κάποιοι πιο 'τολμηροί',μιλούν ακόμα και επίλυση του δημογραφικού προβλήματος χάριν σε αυτούς.Έτσι λοιπόν στερήθηκα το βασικότερο μέσον για να μπορέσω να γράψω τα άρθρα μου.Σήμερα όμως με χαρά ανακοινώνω πως έχω στα χέρια μου καινούργιο laptop και πως πολύ σύντομα θα συνεχίζω την αρθρογραφία μου στο παρόν blog.Το καλό με όλο αυτό το διάστημα που έμεινα ανενεργός,είναι πως έχω κατεβάσει πολλές ιδέες και έμπνευση.Απο σήμερα λοιπόν 17 Σεπτέμβρη επανέρχομαι δριμύτερος.Ο άνθρωπος στο ψηλό κάστρο βλέπει τα πάντα,ακούει τα πάντα και όταν θεωρήσει πως είναι η ώρα να μιλήσει θα το κάνει με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.Σύντομα πάλι μαζί....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναμνήσεις απο την ΚΝΕ:Η δράση κορυφώνεται

Αναμνήσεις απο την ΚΝΕ:Οι άσκαστες Ναπάλμ του Γράμμου

Αναμνήσεις απο την ΚΝΕ:Δεν είναι στραβός ο γυαλός σύντροφοι,στραβά αρμενίζουμε....